تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:43 | نويسنده : سید جواد

تکمیل 5 تصفیه‌خانه فاضلاب از اولویت‌های آب و فاضلاب اردبیل

                       

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل از اجرا و تکمیل ۲۲ کیلومتر شبکه آبرسانی و توسعه شبکه در مجتمع‌های مسکونی مهر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالحسین حسن‌زاده در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که در محل مجتمع مسکونی مسکن مهر شام اسبی و پیله سهران برگزار شد، تصریح کرد: ما با تلاش همکاران در آبفای استان 22 کیلومتر شبکه آبرسانی و توسعه شبکه در مجتمع‌های مسکونی مهر را تکمیل کرده و به انجام رساندیم تا ساکنان این مناطق بتوانند از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.

 


برچسب‌ها: آب و فاضلاب ،اردبیل,
ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:42 | نويسنده : سید جواد

تامین 1150 تن برنج سبد کالای گلستانی‌ها

                    

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان از تامین 1150 تن برنج در قالب کیسه‌های 10 کیلویی برای سبد کالای هم‌استانی‌ها از ابتدای اجرای این طرح تا تاریخ نوزدهم بهمن ماه جاری خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیاوش حسین‌پور، امروز دوشنبه 21 بهمن ماه گفت: این میزان برنج از طریق شبکه توزیع در اختیار عاملین همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، فروشگاه‌های تعاونی مصرف نیروهای مسلح، اتحادیه کارگران امکان، اتحادیه مصرف کارکنان دولت و فرهنگیان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: از ابتدای طرح توزیع سبد کالای رفاهی خانوار از سوی دولت، شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با تهیه و توزیع برنج با کیفیت توانسته نقش تعیین‌کننده‌ای را در راستای عملیاتی نمودن این طرح بزرگ ایفا کند.

 

به گفته وی، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مسئول تامین برنج سبد کالا در استان شد که با توجه به ذخیره‌سازی مناسب و به موقع برنج کیفی از سوی این شرکت در مراکز ذخیره سازی خود توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن میزان مورد نیاز سازمان صنعت معدن و تجارت استان را توزیع کند.

 

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با توجه به توان بالای ذخیره‌سازی و در اختیار داشتن شبکه توزیع گسترده در استان آمادگی کامل دارد تا در راستای اجرایی نمودن این طرح عظیم و کشوری در خدمت دولت خدمتگذار باشد.

 

انتهای پیام


برچسب‌ها: گلستان،برنج،سبدکالا,
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:41 | نويسنده : سید جواد

کمبود امکانات راهداری زمستانی در مازندران

                    

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: برای پاکسازی بیش از 180 کیلومتر حد فاصل نور تا رامسر، از 150 دستگاه ماشین آلات استفاده شد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران، علی اسد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در تنکابن برگزار شد، توضیح داد: برای این منظور از امکانات بخش خصوصی و اداره کل راه و شهرسازی استان و استان‌های معین استفاده شده است.

 

وی با بیان اینکه در بیش از 2400 کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی و روستایی استان پاکسازی صورت گرفته است، اظهار کرد: برای این منظور بیش از 1500 تن نمک استفاده شد.

 

اسد تصریح کرد: تجهیز نبودن شهرداری‌ها و اداره‌های راه در مناطق مورد نظر به امکانات راهداری زمستانی از نقاط ضعف کار بوده که لازم است امکانات اندک موجود نوسازی شود و ادوات مورد نیاز جدید نیز تامین شود.

 

 

 

انتهای پیام


برچسب‌ها: مازندران،برف,
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 14:53 | نويسنده : سید جواد

کم توجهی به بافت قدیم سمنان 

                       

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: بافت قدیم سمنان دارای بناهایی با ارزش تاریخی هستند ولی متاسفانه تاکنون به این بافت کم توجهی شده است.

 

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، محمد حسین بحرالعلومیدر مراسم افتتاح اداره میراث فرهنگی شهرستان سمنان، اظهار کرد: این اداره با هدف حمایت هر چه بیشتر از هنرمندان، توجه ویژه به مرمت و احیای بافت تاریخی و بناهای با ارزش سمنان در محل خانه تاریخی تدین گشایش یافت.

 

وی، افتتاح اداره شهرستان سمنان را در حفظ و احیای بافت تاریخی موثر دانست و افزود: با هدف حمایت از هنرمندان، تعدادی از اتاق‌های ساختمان اداره شهرستان سمنان به هنرمندان متخصص در هنرهای سنتی همچون رشته‌های نگارگری و تذهیب، خوشنویسی، بافته‌های دارای، سفال و سرامیک و بافته‌های نمدین اختصاص یافته است.

 

مدیر کل میراث‌فرهنگی استان سمنان گفت: خانه تدین یکی از خانه‌های تاریخی مربوط به دوره قاجار است که دارای بادگیر، ساختمان بیرونی، اندرونی، راهرو، میهمانخانه، اتاق‌هایی برای استفاده در فصول مختلف سال، حوضخانه و مطبخ است. خانه تاریخی تدین با شماره 1786در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام


برچسب‌ها: سمنان،صنایع فرهنگی،آثارباستانی,
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 14:51 | نويسنده : سید جواد

خداحافظی تاکسی پیکان از همدان

                      

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان اعلام کرد: تیبا از رده تاکسی خارج شد.

 

"محمود حضرتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه همدان، با اعلام این خبر اظهار کرد: برخی مسئولان با تاکسی شدن تیبا مخالف بودند چراکه تیبا استانداردهای لازم را نداشت.

 

وی افزود: بر اساس تصمیمات انجام شده سمند و پژو به عنوان تاکسی برای همدان تولید خواهد شد، همچنین سایت مورد نظر برای ثبت‌نام متقاضیان به مدت کوتاهی در گذشته باز بود و برخی تاکسی‌داران در آن زمان ثبت‌نام کردند اما به علت وجود برخی اختلاف‌نظرها برای نوع خودرو سایت به صورت موقت بسته شد.

 

حضرتی تصریح کرد: سایت ثبت‌نام برای تبدیل تاکسی به احسنت به زودی باز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند اقدامات لازم را برای ثبت‌نام انجام دهند.

 

وی گفت: در حال حاضر 868 دستگاه تاکسی فرسوده در همدان داریم که از این تعداد 840 دستگاه را تاکسی‌های پیکان تشکیل می‌دهند و رانندگانی که پیکان تاکسی دارند حتما باید خودروهای خود را تبدیل به احسنت کرده و در سایت مورد نظر ثبت‌نام کنند بنابراین تاکسی پیکان از همدان خداحافظی می‌کند.

 

حضرتی خاطرنشان کرد: مقدمات کار برای اجرای این طرح انجام شده و به محض باز شدن سایت به اطلاع تاکسی داران خواهد رسید که اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: یک سوم خودروهای شهر باید نوسازی شوند که در این راستا خودروسازان به صورت رسمی برای تولید خودرو اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

انتهای پیام


برچسب‌ها: همدان،تاکسی همدان,