تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392 | 17:38 | نويسنده : سید جواد

جاده ابریشم هنوز در گرمسار زنده است                      

جاده سنگفرش گرمسار، جاده‌ای دست‌ساز است که با سنگ‌های تراش‌خورده روی بستر کویر گرمسار ساخته شده، و در گذشته‌های نه چندان دور، کاروانیان و مسافران کویر را از گزند سیلاب‌ها و زمین‌های گل‌آلود ایام پرباران محفوظ می‌کرده است. در حال حاضر مسیری به طول تقریبی 30 کیلومتر از این جاده سالم مانده است. در این جاده تاریخی آثاری از دو پل سنگی با دهنه‌های متعدد به چشم می‌خورد.

 

 

 

 


برچسب‌ها: جاده ابریشم،ابریشم,
ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392 | 15:15 | نويسنده : سید جواد

تالار هنر اصفهان طعمه حریق شد

                    

تالار هنر عصر اصفهان پنج شنبه 24 بهمن ماه دچار حریق شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه اصفهان، محوطه داخلی تالار هنر دچار آتش سوزی شد که با حضور آتش نشانان، حریق مهار شد و تنها خسارت مالی بر جای گذاشت.

 

یک شاهد عینی به ایسنا گفت: تابلو برق تالار آتش گرفته و به صندلی‌های پلاستیکی و چوبی موجود در تالار سرایت کرده و بوی بدی محوطه اطراف تالار را فرا گرفته است.

 

این دانشجو که در کتابخانه ابوالفرج در مجاورت تالار هنر در حال مطالعه بود، افزود: از ابتدای میدان لاله، دودهای بیرون آمده از تالار مشخص بود و با حضور آتش نشانان، آتش خاموش شد، اما دیوارهای بیرونی تالار دود زده شده است.

به گزارش ایسنا، تالار هنر یک بار دیگر هم در سال 88 آتش گرفت و اتاق فرمانش در آتش سوخت و خسارت سنگینی به تالار ‌وارد شد.

 

انتهای پیام


برچسب‌ها: اصفهان،تالارهنر،اتش سوزی,
تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392 | 15:14 | نويسنده : سید جواد

کشف کپسول و پودرهای نیروزای قاچاق در سمنان

                      

ماموران انتظامی بالغ بر 15 هزار عدد کپسول نیروزای قاچاق را کشف کردند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه سمنان، روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد: به دنبال ایست و بازرسی از سوی نیروی انتظامی در پلیس‌راه سمنان، 15 هزار و 120 عدد کپسول نیروزا و نیز 72 قوطی پودر نیروزا به ظن قاچاق از متخلفان کشف شد.

 

برپایه این گزارش متخلفان این پرونده پس از جری تشریفات قانونی و گزارش گمرک به تعزیرات حکومتی، طی رأی صادره از سوی شعبه قاچاق و کالا و ارز تعزیرات حکومتی سمنان به پرداخت 317 میلیون و 70 هزار و 480 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

 

همچنین در راستای بازرسی‌های نیروی انتظامی، 85 عدد گیرنده ماهواره در پلیس‌راه سمنان به ظن قاچاق کشف، که پس از جری تشریفات قانونی و گزارش گمرک به تعزیرات حکومتی، متخلفان طی رأی صادره از سوی شعبه قاچاق و کالا و ارز تعزیرات حکومتی سمنان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 197 میلیون و 991 هزار و 462 ریال جزای نقدی در حق دولت و جریمه نقدی بدل از حبس به میزان 20 میلیون ریال محکوم شد.

انتهای پیام


برچسب‌ها: ناجا, پودرهای نیروزا, قاچاق, پلیس,
تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392 | 15:13 | نويسنده : سید جواد

انهدام 70 باند قاچاق موادمخدر در لرستان

                       

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کشفیات موادمخدر در استان، 98 درصد افزایش یافته است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه لرستان، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران افزود: پلیس استان از ابتدای امسال 299 طرح برخورد با سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر را با جدیت به مرحله اجرا گذاشت.

 

وی اظهارکرد: در این مدت، 70 باند تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی و متلاشی شدند و بیش از دو تن و 386 کیلو و 953 گرم انواع موادمخدر در سطح استان کشف شد. 

 

فرمانده انتظامی لرستان با اعلام اینکه بیشتر موادمخدر مکشوفه از نوع تریاک، حشیش و هروئین بود، تصریح‌کرد: با اجرای 299 طرح مبارزه با موادمخدر در 10 ماه گذشته 229 دستگاه خودرو از متهمان توقیف شده است. 

 

وی تصریح‌کرد: کشفیات موادمخدر


برچسب‌ها: پلیس, ناجا, مواد مخدر ,
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:47 | نويسنده : سید جواد

پروژه مسکن مهر تا پایان سال 93 در قم به اتمام می رسد

                

معاون عمرانی استاندار قم، گفت: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در تکمیل و واگذاری مسکن مهر ثبت نام شده، 11 هزار واحد باقی مانده نیز پایان سال آینده با جدیت آماده و به مردم واگذار خواهد شد.

 

 

 

 

 

شکلک های محدثه


برچسب‌ها: مسکن مهر،ثبت نام مسکن,
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد