تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:23 | نويسنده : سید جواد

جریمه 14 میلیونی قاچاقچیان پرندگان در شاهرود

                     

مدیر اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود، از جریمه بالغ بر 14 میلیون ریالی قاچاقچیان پرندگان دستگیر شده در شاهرود خبر داد.

 

سیدمهدی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، با اشاره به کشف 36 قطعه طوطی در شاهرود، گفت: مامورین انتظامی ایستگاه ایست بازرسی شهید نوری گلوگاه شاهرود طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس موفق به کشف محموله قاچاق طوطی شدند.

 

 

شکلک های محدثه


برچسب‌ها: قاچاق،پرندگان,
ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:54 | نويسنده : سید جواد

ارسال 17 محموله‌ی مواد غذایی به برف‌زدگان غرب مازندران

                       

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران برای کمک به برف‌زدگان غرب استان 17 محموله‌ی مواد غذایی ارسال کرد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی مازندران به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، این تعداد محموله که در قالب 17 دستگاه خودرو(نیسان و کامیون)، به ارزش 700 میلیون ریال بوده به شهرستان‌های آسیب‌دیده‌ی غرب مازندران ارسال شد.

 

براساس این گزارش، شرکت‌های عضو اتاق نیز آمادگی خود را برای کمک به هم‌استانی‌های غرب مازندران اعلام کردند.

 

انتهای پیام


برچسب‌ها: مازندران،محموله،مواد غذایی,
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:53 | نويسنده : سید جواد

برخورد سمند با گاردریل جان زن جوانی را گرفت

                     

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: برخورد خودروی سمند با گاردریل اتوبان «قزوین – رشت» به مرگ زن جوانی منجر شد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در قزوین، «سیدعلی شفیعی» گفت: ساعت ۱۳ و ۹ دقیقه ۲۰ بهمن‌ماه طی تماسی با مرکز سامانه‌ی ۱۲۵ آتش‌نشانی از حادثه‌ی برخورد یک دستگاه خوردوی سمند با گاردریل خبر داده شد که بلافاصله نیروی امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های ۵، ۴ و ۲ سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: خودروی سمند که از سمت قزوین به رشت در حال حرکت بود در کیلومتر ۳ اتوبان «قزوین – رشت» با گاردریل برخورد کرده که با فرورفتن گاردریل به داخل خودرو، سرنشین آن در دم جان باخت اما همسر وی پس از تلاش آتش‌نشانان از خودرو نجات یافت و توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام شد.

 

انتهای پیام


برچسب‌ها: حادثه, قزوین, خودروی سمند,
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:51 | نويسنده : سید جواد

سیم‌کشی‌های فرسوده مراکز تجاری را می‌سوزاند

                      

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اصفهان گفت: بالاترین آمار آتش‌سوزی در مراکز تجاری بر اثر جریان برق است که علت آن سیم‌کشی‌های فرسوده و غیراصولی و عدم تطابق آن‌ها با اصول استاندارد است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، آتشپاد بهزاد بزرگ‌زاد در این خصوص اظهار کرد: تا پیش از آغاز به کار این واحد، متاسفانه اغلب صاحبان تجاری اعم از کاربری‌های تولیدی– خدماتی و توزیعی– خدماتی با داشتن بار حریق و نرخ آتش‌سوزی بالا هیچگونه تمهیدات ایمنی لازم را در نظر نمی‌گرفتند.

 

 

 


برچسب‌ها: سیم کشی،اتش نشانی،اصفهان,
ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:48 | نويسنده : سید جواد

دما و آلاینده‌های جوی در 24 ساعت آینده در خراسان‌رضوی افزایش می‌یابد

                       

اداره‌کل هواشناسی خراسان‌رضوی برای 24 ساعت آینده افزایش نسبی دما و آلاینده‌های جوی را در سطح استان پیش‌بینی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی خراسان، بنابر اعلام مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان، بررسی آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بیانگر عبور امواجی با طول موج کوتاه از نیمه‌ی شمالی استان است که با تقویت جریانات جنوبی در سطح زمین همراه است.

 

شکلک های محدثه

 

 


برچسب‌ها: آلودگی،خراسان رضوی،هواشناسی,
ادامه مطلب