تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:35 | نويسنده : سید جواد

گیلان تمام عناصر گردشگری خلاق را در بر دارد

                    

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گیلان، تمام عناصر گردشگری خلاق را در زمینه‌های مختلف معماری، غذا و تاریخ در خود دارد.

 

 

 

 

شکلک های محدثه


برچسب‌ها: گیلان،گردشگری,
ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:33 | نويسنده : سید جواد

تندرستی بیماران کلیوی زنجان با ورزش یوگا

                       

انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان برای حفظ سلامت بیماران خود و در راستای نهادینه کردن ورزش در بین آنان، با همکاری هیأت ورزش‌های همگانی از بهمن‌ماه امسال یک دوره کلاس آموزش یوگا برای بانوان بیمار کلیوی برگزار می‌کند.

 

 

 

 


برچسب‌ها: ورزش،تندرستی,
ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:30 | نويسنده : سید جواد

افتتاح چهار واحد کتابخانه باز در سرعین

                     

رئیس کتابخانه عمومی شهرستان سرعین گفت: چهار واحد کتابخانه باز در دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز اقامتی شهر گردشگری سرعین افتتاح شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داریوش سفیدی رئیس کتابخانه عمومی شهرستان سرعین با اعلام این خبر افزود: در جهت ترویج فرهنگ مطالعه راه‌اندازی 16 واحد کتابخانه باز دیگر در مراکز مختلف برنامه‌ریزی شده است که به مرور اجرائی خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: با توجه به موقعیت گردشگری شهر سرعین و وجود گردشگران زیاد در طول سال، تمام تلاش ما در جهت ارتقاء خدمات فرهنگی و کتابخانه‌ای به مسافران است.

 

وی افزود: به این منظور و برای در دسترس قرار دادن کتاب برای عموم مردم و گردشگران، راه‌اندازی کتابخانه‌های باز در مراکز اقامتی و پذیرایی و نیز مراکز علمی در اولویت کاری انجمن کتابخانه‌های عمومی سرعین قرار گرفته است.

 

انتهای پیام


برچسب‌ها: اردبیل،افتتاح،کتابخانه,
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:28 | نويسنده : سید جواد

فرماندار جدید ایلام: اگر نگران ایلام هستیم از منافع خود بگذریم

                    

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید ایلام برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه ایلام، «ولی‌الله‌ حیاتی» فرماندار سابق ایلام در مراسم تودیع خود ضمن قدردانی از زحمات تمام کسانی که وی را در طول دوران مسئولیت یاری کرده بودند، اظهار کرد: در این دوران کم‌گو و کم‌حاشیه بودم به همین دلیل خیلی از افراد با من همراهی کردند و انتظار دارم همان همکاری را که این عزیزان با من داشتند با فرماندار جدید هم داشته باشند چرا که رسیدن به هدف مشترک یعنی توسعه استان که جز با تعامل، وحدت و همدلی میسر نخواهد شد.

 

 


برچسب‌ها: ایلام ،فرماندار,
ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:26 | نويسنده : سید جواد

آغاز فعالیت مرکز ترویجی تحقیقی گیاهان دارویی در گیلانغرب

                  

مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب از راه اندازی مرکز ترویجی و تحقیقی گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، نصرت الله فلاحی افزود: این مرکز در دهستان حومه از توابع بخش مرکزی این شهرستان و با اجرای آزمایشی کشت سه نوع گیاه آلوئه ورا، رزماری و به لیمو فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

 


برچسب‌ها: غرب،گیاهان داروئی,
ادامه مطلب