برترین عكس ‌‌های خبری سال 2010 جهان
تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392 | 11:26 | نويسنده : سید جواد

 برترین عكس ‌‌های خبری سال 2010

این پسربچه 4 ساله پوشیده از طلا و لباسهای زردوزی از طرف مقامات چینی   استان خودمختار تبت به عنوان ششمین بودای زنده منصوب شده است. البته این   انتصاب آن گونه كه به نظر می‌رسد مهم نیست دستكم به دو دلیل: 1 – بوداهای   زنده هیچ چیز استثنایی ندارند، در مذهب بودایی تبت تعداد آنها حدود 2 هزار  نفر است. 2 ـ بودایی‌های آزاد كه از سال 1950 در خارج از تبت در تبعید به  سر می‌برند انتصابات مذهبی از سوی مقامات چینی را قبول ندارند.

تصویر عبور خودروهای زره‌پوش كانادایی از خیابان اصلی شهر بازار پنجوی در غرب ایالت قندهار در افغانستان.

نیكلا ساركوزی در حال خوش و بش با مدال آوران طلایی فرانسوی قهرمانی دوومیدانی اروپا در روز سوم اوت در كاخ الیزه.

تصویر گروهی از ساكنان بانو شهرك كوچكی در شمال غرب پاكستان در روز  سوم اوت  كه در جستجوی یافتن گذرگاهی از میان جاده سیل گرفته هستند.

شادمانی یك كنیایی كه در یك همه پرسی مهم در مورد قانون اساسی این كشور در یك پارك شهر نایروبی پاسخ مثبت داده است.

یك سرباز ارتش روسیه از جنگلی كه بر اثر حریق آسیب فراوان دیده در نزدیكی   شهر وورونژ عبور می‌كند. روسیه با شدیدترین گرما از 130 سال پیش تاكنون   روبرو بوده و بیش از 700 حریق تاكنون مناطقی به وسعت كلی هزار كیلومتر مربع  را از بین برده است.

چهره یك پسربچه كوچك آواره پاكستانی كه خانواده‌اش بر اثر سیلابهای   بی‌سابقه بی‌خانمان شده‌اند. به گفته سازمان ملل به دلیل شرایط نامطلوب   بهداشتی اغلب كودكان دچار اسهال شده و بیم بروز بیماری وبا در مناطق   سیل‌زده می‌رود.

منظره كلیسای اعظم سنت ـ سسیل دالبی هنگام غروب آفتاب در منطقه كاركاسون در  فرانسه. در هفته گذشته سازمان یونسكو تصمیم گرفت نام این كلیسا را در   فهرست میراث جهانی بشریت ثبت كند.

سربازان نیروی دریایی كره جنوبی برای یك مانور دریایی در بائنگ‌یئونگدو،   جزیره‌ای در نزدیكی مرز غیرنظامی شده با كره شمالی خود را آماده می‌كنند.   این مانور از روز چهارم اوت آغاز شد.

یكی از ساكنان محله سمپاكا پوتی در شهر جاكارتا در روز سوم اوت به دلیل   اعتراض علیه تصمیم ویران كردن منازل این محله خود را تا گردن در خاك كرده   است. مشابه این عكس البته از معترض دیگری را در جریان گزارشهای خبری روز   مشاهده كرده‌اید.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عکسهای خبری،برترین عکسها,