وزارت علوم به دنبال توسعه هدفمند و متوازن آموزش عالی
تاريخ : چهار شنبه 9 بهمن 1392 | 17:8 | نويسنده : سید جواد

وزارت علوم به دنبال توسعه هدفمند و متوازن آموزش عالی                       

وزیر علوم در نشست در نشست مشترک وزارت علوم با نمایندگان استانهای آذربایجان شرقی و غربی در مجلس شورای اسلامی، "هم اندیشی" را بهترین عنوان برای این جلسات دانست و اظهار امیدواری کرد که حاصل این جلسات به تدوین یک سند آمایش متضمن توسعه هدفمند و متوازن آموزش عالی در کشور منجر شود.

 

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر فرجی دانا با اشاره به برخی زحماتی که دولت های پس از انقلاب اسلامی در جهت رفع ظلم در حوزه آموزش عالی در نقاط محروم کشور متحمل شده اند اظهار داشت: سیاست ما در توسعه آموزش عالی سیاست توسعه متوازن و هدفمند است.

وی هدف از برگزاری جلسات هم اندیشی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را ارائه تصویری واقعی از وضعیت فعلی آموزش، پژوهش و فناوری در حوزه های انتخابیه مرتبط اعلام کرد و افزود: هدف ما این است که نقشه راه آینده آموزش عالی را با کمک کسانی ترسیم کنیم که منطقه را ازنزدیک می شناسند تا حاصل آن بهره وری حداکثری باشد .

 

فرجی دانا تاکید کرد: جمع‌بندی حاصل از نظرات کارشناسی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با روسای دانشگاه‌های استان‌ها در میان گذاشته می شود و یک طرح نهایی بدست می آید که آن طرح مجدداً با نمایندگان در میان گذاشته می شود.

وزیر علوم در پایان این نشست اظهار امیدواری کرد: با تدوین طرح کلان آمایش، پژوهش و فناوری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه توسعه آموزش عالی در منطقه خودشان اطمینان حاصل کنند. 

انتهای پیام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: توسعه،وزارت علوم،هدفمندی,