ایران میزبان مسابقات رالی خاورمیانه شد
تاريخ : دو شنبه 28 بهمن 1392 | 17:6 | نويسنده : سید جواد

ایران میزبان مسابقات رالی خاورمیانه شد

محمد رضا بهرامی گفت: فدراسیون جهانی ایران را به عنوان میزبان

مسابقات سال آینده  رالی انتخاب کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد رضا بهرامی سرپرست امور اداری وعمومی فدراسیون اتومبیل رانی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در زمانی که رضائی دبیر فدراسیون بودند جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون جهانی درقبرس برگزارشد، فدراسیون اتومبیل رانی کشورمان به عضویت مرک در آمد، همچنین در رایزنی‌های صورت گرفته توسط فدراسیون میزبانی رالی خاورمیانه سال آینده به ایران داده شد.
 
وی ادامه داد: مسابقات رالی خاورمیانه برای اولین بار درایران با حضور نه تیم و حدود 1500 ورزشکار برگزارخواهد شد این یک افتخار بزرگ برای کشور‌ ایران است.
 
بهرامی در خصوص انتخاب استان فارس به عنوان میزبان گفت: کارشناسان و مسئولان فدراسیون برای ورود راحت‌تر ورزشکاران همراه خودروهایشان برای شرکت در مسابقات، شیراز را که قطب اصلی گردشگری ، هتل‌های فراوان ومسیر‌های توریستی است به عنوان میزبان مسابقات سال آینده انتخاب کردند.
 
وی افزود: مسئولان جهانی شیراز را از نظر مسیر‌ها، آب و هوا از خودمان بهتر می‌شناسند واین مطلب باعث تعجب مسئولان فدراسیون شده است.
 
قرار بود این مسابقات اردیبهشت وخرداد سال آینده برگزار شود اما به دلیل تداخل تاریخ مسابقات رالی خاورمیانه با مسابقات رالی فدراسیون جهانی این مسابقات در تاریخ‌های 27 تا 29 تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.
 
سرپرست امور اداری وعمومی فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: حضور رئیس فدراسیون رالی " ژان پات" ونمایندگان فدراسیون جهانی دراین مسابقات قطعی شده است.
 
امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و کاربردی مسابقات سال آینده را به خوبی برگزار کنیم تا بتوانیم مجوز میزبانی مسابقات رسمی مسابقات جهانی را کسب کنیم.
 
انتهای پیام/ خبرنگار سید جواد

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رالی, مسابقه,