برای آسیا بازیکن کمکی نمی‌گیریم
تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392 | 15:6 | نويسنده : سید جواد

isna-4-224.jpg                        

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سپاهان برنامه‌ای برای جذب بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد، گفت: این در شرایطی است که باید تمام بازیکنانمان را برای لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشیم و فدراسیون هنوز هیچ درخواست کتبی برای دراختیار گرفتن بازیکنان ملی‌پوش سپاهان در اردیبهشت‌ماه به ما نداده است!

 

 

فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه سپاهان تصمیمی برای گرفتن بازیکن کمکی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد، اظهار کرد: تیم سپاهان متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای است که در تمام پست‌ها نفرات باکیفیتی دارد و ما مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداریم.

 

فدراسیون تکلیف سپاهان را مشخص کند

 

وی در واکنش به اینکه اگر قرار باشد برخی بازیکنان‌ سپاهان اردیبهشت‌ماه با حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی، در 2 بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا غایب باشند،‌ باز هم بازیکن کمکی نمی‌گیرد، تصریح کرد: هنوز در این باره هیچ دستورالعمل کتبی از سوی فدراسیون فوتبال به ما ابلاغ نشده است. طبیعتا اگر چند بازیکن ملی‌پوش سپاهان که جزو نفرات اصلی تیم ما و تیم ملی هستند بخواهند در آن مقطع همراه سپاهان باشند، بحث دیگری است و نبودشان بی‌تردید تاثیرگذار خواهد بود اما ما هنوز تکلیف‌مان را در این باره نمی‌دانیم.

 

** حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی هم‌زمان با لیگ قهرمانان آسیا تنها در فضای رسانه‌ای مطرح است

سرپرست سپاهان در پاسخ به اینکه با توجه به پایان یافتن مهلت جذب بازیکن کمکی کمتر از چند روز تا شروع مسابقات آسیایی، هیچ اقدامی نخواهید کرد، گفت: بحث لزوم حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی بلافاصله پس از لیگ و موضع‌گیری‌های فدراسیون و سرمربی تیم تنها در فضای رسانه‌ای کشور مطرح شده است و همانطور که گفتم ابلاغیه کتبی به باشگاه‌ها نداده‌اند. بنابراین چطور می‌توان در این باره برنامه‌ریزی کرد.

 

وی در واکنش به اینکه اگر در نهایت مجاب شوید بازیکنان‌تان را به تیم ملی بدهید، نیازمند بازیکن کمکی خواهید بود خاطرنشان کرد: نبود چند بازیکن اصلی در لیگ قهرمانان برای ما تاثیرگذار است اما سرمربی تیم باید تصمیم نهایی را بگیرد. البته سپاهان بازیکنان جایگزین خوبی هم دارد که شاید در آن صورت هم نخواهد بازیکن کمکی بگیرد. اما در هر صورت تکلیف این قضیه ‌باید در این مقطع زمانی روشن شود.

 

** لیگ برتر 2 روز دیرتر تمام شود مشکلی پیش‌ نمی‌آید

 

فرامرزی با بیان اینکه بهتر است سازمان لیگ، مسابقات لیگ برتر را 22 یا 23 فروردین تمام کند تا دو هفته پایانی لیگ فشرده‌ نشود، به ایسنا گفت: ما باید 12 فروردین در آسیا بازی کنیم و تنها 4 روز بعد از آن یعنی 16 فروردین در هفته 29 لیگ برتر شرکت کنیم. ای‌ کاش سازمان لیگ تاریخ برگزاری این هفته را یکی، دو روز به تعویق می‌انداخت تا تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حاضر هستند در فشردگی کمتری خودشان را آماده کنند. سازمان لیگ از قبل قول داده لیگ را بخاطر تیم ملی 20 یا 21 فروردین تمام کند و ما هم قبول داریم اما فکر نمی‌کنیم یکی دو روز دیرتر تمام شدن لیگ چندان تاثیری در شروع اردوهای آماده‌سازی بلند مدت تیم ملی برای جام جهانی بگذارد.

 

** یادگار امام (ره) قم و آزادی تهران می‌توانند استادیوم‌های جایگزین فولادشهر برای سپاهان باشند

 

سرپرست سپاهان همچنین در رابطه با زمین فولادشهر که فوق‌العاده بی‌کیفیت شده و استفاده آن در لیگ قهرمانان آسیا به ایسنا گفت: متاسفانه از این زمین دو تیم لیگ برتری و سه تیم لیگ دسته یک استفاده می‌کنند که فشار زیادی را به آن وارد کرده است. همچنین زیرساخت‌ها در اصفهان به گونه‌ای نیست که بتوانیم چاره دیگری در بحث استفاده از زمین‌ها داشته باشیم. باشگاه سپاهان به صورت شفاهی و کتبی از مسوولان مربوطه درخواست کرده تا کیفیت زمین فولادشهر در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا مناسب شود. همچنین اعلام آمادگی کردیم که حاضریم هر اقدام یا کمکی را در این راستا انجام دهیم. دو هفته تا زمان استفاده از زمین فولادشهر در لیگ قهرمانان باقیست که می‌توان در این مدت کیفیت زمین را قابل قبول کرد.

 

وی در واکنش به اینکه اگر AFC کیفیت زمین فولادشهر را تایید نکند، بازی‌هایتان را کجا برگزار می‌کنید، خاطرنشان کرد: امیدواریم چنین اتفاقی نیافتد و در فرصت باقیمانده بتوان کاری برای این زمین کرد اما در آن صورت تنها ورزشگاه یادگار امام (ره) قم و استادیوم آزادی تهران می‌توانند گزینه‌های نسبتا مناسبی برای استفاده سپاهان باشند.

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سپاهان, تیم ملی, فدراسیون,