برای هدایت تیم المپیک تقریبا توافق کردیم
تاريخ : جمعه 25 بهمن 1392 | 14:55 | نويسنده : سید جواد

IMAGE634953242459804969.jpg                        

مربی پرتغالی گزینه سرمربیگری تیم ملی المپیک از توافق اولیه با فدراسیون برای هدایت این تیم خبر داد و گفت: مذاکره خوبی با فدراسیون داشتم و بعضی تخفیف‌ها را پذیرفتم تا آماده سرمربیگری تیم ملی المپیک ایران باشم.

 

نلو وینگادا که پس از مذاکره با رییس و نایب‌رییس فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی المپیک، روز گذشته (پنج‌شنبه) ایران را ترک کرد، درباره نتایج جلسه‌اش با علی کفاشیان و سیدمحمد هادی آیت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: چهارشنبه جلسه خوبی را برگزار کردیم. من پس از آن جلسه، با رییس فدراسیون نیز مذاکره خصوصی را به مدت یک‌ساعت انجام دادم و فکر می‌کنم نتایج روشنی داشت.

 

** تخفیف‌های فدراسیون را پذیرفتم

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرات‌تان چقدر به هم نزدیک شد، تصریح کرد: دیدگاه‌های ما بسیار به هم نزدیک است. من به شکل‌گیری یک توافق خوب با فدراسیون فوتبال ایران خوش‌بین هستم. رییس فدراسیون در بعضی از بخش‌ها تخفیف‌هایی را می‌خواستند که نهایتا من آنها را پذیرفتم.

 

** پیشنهاد دادم 2 دستیار با خودم بیاورم

 

این مربی پرتغالی در پاسخ به اینکه آیا قرار است دستیارانی را با خود به ایران بیاورید نیز اظهار کرد: من پیشنهاد کردم که دو دستیار با خودم برای تیم المپیک ایران بیاورم که یکی از آنها مربی تمرین دهنده و یکی هم مربی بدنساز باشد. البته در موضوع دستمزد این مربیان پذیرفتم دستمزد مربی بدنساز به صورت روزانه و به هر میزانی که در خدمت تیم ملی بود،‌ حقوق بگیرد. البته احتمالا دستیار ایرانی هم خواهم داشت.

 

** تقریبا بر سر هدایت تیم المپیک توافق کردیم

 

وینگادا در پاسخ به اینکه یعنی برای سرمربیگری تیم المپیک ایران توافق کردید، به ایسنا گفت: تقریبا همینطور است. پس از جلسه‌ای که داشتم، روز گذشته ایران را ترک کردم. فردا شب هم عازم پرتغال هستم. قرار است فدراسیون پس از فراهم کردن مقدمات کار و برنامه‌های تیم المپیک، شنبه تماسی با من داشته باشد تا احتمالا هفته آینده برای عقد قرارداد دوباره به ایران بیایم.

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: المپیک ،وینگادا,