پروژه مسکن مهر تا پایان سال 93 در قم به اتمام می رسد
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:47 | نويسنده : سید جواد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، جواد دلاوری روز پنج شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان، مسکن مهر را یکی از پروژه‌های بزرگ کشور عنوان کرد و گفت: استان قم در زمینه احداث و واگذاری مسکن مهر در کشور یکی از استانهای پیشتاز است.

 

به گفته وی، تاکنون بیش از 30 هزار واحد در 7 نوبت به متقاضیان که عمدتاً از اقشار کم درآمد جامعه هستند واگذار شده است.

 

وی با اشاره به پایان پرونده مسکن مهر در سال آینده در استان قم از واگذاری 3 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال 92 در شهر قم خبر داد و گفت: لازم است دستگاه‌های ذیربط به ویژه دستگاههای خدمات رسان اقدامات و پیگیری‌های لازم را در مدت زمان کم باقی مانده انجام دهند.

 

معاون استاندار قم بیان داشت: تأمین زیرساخت‌ها در مناطق مختلف پردیسان به خوبی انجام شده که امیدواریم در زمینه اقدامات روبنایی و بویژه ایجاد خطوط حمل و نقل همگانی که از ضروریات محلات مسکن مهر است وسایر پروژه های برنامه ریزی شده تکمیل و در چرخه خدمت رسانی به مردم قرار گیرد.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه از تشکیل یک کارگروه ویژه برای پیگیری مسایل پروژه‌های مشکل دار مسکن مهر متشکل از معاونین وزارتخانه های راه وشهرسازی، نیرو و نفت خبر داد و گفت: این کارگروه با تشکیل جلسات هفتگی مشکلات پروژه‌های مسکن مهر را پیگیری و مرتفع می کند.

 

مهرآبادی وضعیت پیشرفت مسکن مهر استان قم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعامل و همکاری خوبی برای انجام کارها در استان وجود دارد و استان قم در این زمینه از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار است.

 

 

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مسکن مهر،ثبت نام مسکن,