اگر نگران ایلام هستیم از منافع خود بگذریم
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 15:28 | نويسنده : سید جواد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه ایلام، «ولی‌الله‌ حیاتی» فرماندار سابق ایلام در مراسم تودیع خود ضمن قدردانی از زحمات تمام کسانی که وی را در طول دوران مسئولیت یاری کرده بودند، اظهار کرد: در این دوران کم‌گو و کم‌حاشیه بودم به همین دلیل خیلی از افراد با من همراهی کردند و انتظار دارم همان همکاری را که این عزیزان با من داشتند با فرماندار جدید هم داشته باشند چرا که رسیدن به هدف مشترک یعنی توسعه استان که جز با تعامل، وحدت و همدلی میسر نخواهد شد.

 

وی داشتن استاندار بومی را فرصتی مغتنم عنوان و تاکید کرد:همه باید وی را یاری کنیم تا ارتباطات او با تهران و فعالان بخش خصوصی نتیجه دهد و ایلام روی توسعه را به خود ببیند.

 

فرماندار سابق ایلام با بیان اینکه عتاب و خطاب‌های دوران مسئولیت با هدف توسعه استان بوده است از همه‌ی همکاران حلالیت طلبید.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه «ناصر خوش‌خبر» فرماندار جدید ایلام، با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان انقلاب و دوران دفاع مقدس و درود به روان پاک امام (ره) و آروزی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری، تقارن پذیرفتن مسئولیت و فصل جدید خدمتگزاری به مردم با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: هدف همه‌ی ما خدمت به مردم، حفظ ارزش‌ها و گام نهادن در راه منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی ادامه داد: وزارت کشوری هستم و در استانداری ایلام انجام وظیفه کرده‌ام. نگرش اصلاح‌طلبی دارم اما شناسنامه‌دار سیاسی نیستم و دارای تفکر دینی و مذهبی و معتقد به ولایت‌فقیه، رزمنده و ایثارگر هستم، قانون برایم اهمیت دارد و با شناخت مسئولیت فرمانداری را پذیرفته‌ام.

 

خوش‌خبر با بیان اینکه با 50 سال سن به دنبال پست نبوده‌ام و با نیت خدمت به مردم پیشنهاد استاندار برای سمت فرمانداری را پذیرفته‌ام از زحمات وزیر کشور و مجموعه معاونت سیاسی امنیتی تشکر کرد و گفت: استفاده از نیروهای وزارت کشور و اجرای دو مقوله بازتعریف مسیر شغلی و ارتقاء شغلی موجب پویایی و اثربخشی در بدنه فرمانداری‌ها و استانداری‌ها خواهد شد.

 

فرماندار ایلام ادامه داد: من معتقد به مشی دولت و مکلف به اجرای سیاست‌های آن هستم چراکه اگر مردم آن حماسه را خلق کردند برای مطالبه حق‌شان، تغییر شیوه‌های مدیریت، تحقق اعتدال، بهبود وضعیت زندگی آنان بوده است که اگر این مسایل رعایت شود همه مشکلات حل خواهد شد.

 

خوش‌خبر گفت: اگر نگران ایلام هستیم باید از منافع خودمان بگذریم. ایلام با همه منابع خود اگر در سال‌های گذشته مورد توجه قرار می‌گرفت امروز نگرانی وجود نداشت. البته وضعیت اعتبارات نیز شرایط خاصی دارد ولی امیدواریم با تدبیر در راه رفع مشکلات گام برداریم.

 

وی در پایان تاکید کرد: با آنالیز عملکرد گذشته خود به اینجا آمده‌ام و از همه تقاضای کمک دارم و فرصت مناسب را برای کمک دیگران ایجاد خواهم کرد.

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ایلام ،فرماندار,