حضور ورزشکاران خارجی جذابیت لیگ را بالا برده است
تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 14:28 | نويسنده : سید جواد
آرش میراسماعیلی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری لیگ امسال با هر خوب وبدی که در خود داشت مطلوب نظر ما نبود اما امسال همه تیم‌ها را مستلزم رعایت قوانین لیگ کردیم که شاهد لیگ پویا ومنظمی بودیم.
 
حضور ورزشکاران با کیفیت خارجی در کنار جودو کاران داخلی برای کسب مدال قهرمانی در لیگ نیز به جذابیت لیگ امسال افزوده است.
 
وی ادامه داد: با آسیب‌ها ومشکلاتی در برگزاری هر چه بهتر لیگ امسال رو به رو بودیم با برنامه ریزی دقیق در تلاش هستیم این مشکلات راب برای هر چه بهتر برگزار شدن لیگ سال آینده برطرف کنیم هم چنین در تلاش هستیم برای بالا بردن کیفیت لیگ سال آینده تیم‌های حاضر در لیگ را افزایش دهیم.
 
میراسماعیلی درخصوص اردوهای تیم ملی افزود: تا برگزاری بازی‌های آسیایی برنامه کاملی را به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ارائه کردیم یکی از این برنامه ها حضور د رکشور آذربایجان برای تشکیل یک اردوی مشترک است تمام مکاتبات آن انجام شده ومنتظر جواب همتای خود در فدراسیون جودوی آذربایجان هستیم مرحله سوم اردوی تیم ملی نیز از روز شنبه به مدت یک هفته آغاز خواهد شد.
 
وی گفت: در برنامه‌ریزی انجام شده حضور در تورنمت های بزرگ گرجستان وترکیه فروردین سال آینده در دستورکار قرا ردارد برای تیم ملی برنامه ریزی شده که یا به طور کامل دریک تورنمت یا با تقسیم تیم ملی در تورنمنت حاضر شویم.
 
وی در پایان تصریح کرد: اردوهایی به صورت تورنمنت ومشترک دربرنامه ارائه شده به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش قرار دارد تا با قدرت کامل درمسابقات قهرمانی آسیا که اولویت ما برای کادر فنی وتیم ملی است حاضر شویم.
 
انتهای پیام/ سیدجواد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: میر اسماعیلی , جودو,