در انتخاب سرمربیان تیم های ملی والیبال و فوتبال دخالت نمی‌کنم
تاريخ : چهار شنبه 23 بهمن 1392 | 16:39 | نويسنده : سید جواد

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه خبرنگاران با قدمت 14ساله‌ای که دارد فعالیت‌های خوبی در جهت انعکاس و رویداد‌ها و بخش‌های مختلف داشته و این کار قابل تقدیر است.

  استفاده از چهره‌های جوان و با انگیزه و با نشاط در بخش‌های مختلف، از جمله ورزش باعث شده تا این خبرگزاری پر مخاطب باشد.

  وی افزود: ما نیز در اولین روز از سی و ششمین سال پیروزی انقلاب خواستیم تا خدا قوتی به اعضای این سایت بگوییم و نشست دوستانه ای هم با مسئولان خبرگزاری برگزار کردیم و با فعالیت‌های مختلف در آن آشنا شدیم.

  وی در خصوص برنامه‌های پیش روی کمیته ملی المپیک عنوان کرد: بازی ‌های اینچئون در شهریور ماه سال بعد برگزار می شود و امید داریم تا با کاروان قوی با ظرفیت بالا به این رقابت ها اعزام شویم، کار بسیار سختی در پیش داریم حدود پانزده ماه تاخیر در انتخابات کمیته ملی المپیک افتاده بود که فرصت برای برنامه ریزی کم است و بنابر این باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنیم.

  وی ادامه داد: باید با همکاری بیشتر فدراسیون‌ها، تعامل با وزارت ورزش و جوانان و همچنین قهرمانان و کادر فنی تیم‌های ملی دست به دست هم بدهیم تا کاروان منسجمی را به بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.   هاشمی در خصوص تیم ملی  فوتبال امید بیان داشت: یکی از بحث‌هایی که در حوزه فوتبال باید به آن توجه شود بحث المپیک است، ما سال‌ها است که به المپیک راه پیدا نکرده‌ایم و باید ریشه یابی شود که چرا تا به امروز موفق نشدیم در طی این سال‌ها در المپیک حضور داشته باشیم، امروز هم در این خصوص نشستی با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال داریم تا به جمع بندی برسیم و امید داریم تیم ملی امید به المپیک بعدی راه پیدا کند.

  وی در خصوص انتخاب سرمربی این تیم نیز تصریح کرد: نگاه ما این است که فدراسیون‌ها به عنوان نهاد تخصصی بر رشته‌های خودشان مدیریت داشته باشند، اما کمیته ملی المپیک آمادگی کمک و حمایت از تمام فدراسیون‌ها را دارد، البته پاسخگو‌ خود این فدراسیون‌ها هستند و در زمینه مسائل فنی با برگزاری نشست، ما نقطه نظر و دیدگاه خود را می‌گوییم و در یک فضای تعامل تصمیم گیرنده اصلی خود فدراسیون‌ها هستند.

  رئیس کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت تیم ملی والیبال نیز اظهار داشت: این قضیه در حوزه کار وزارت ورزش است از یک ماه قبل با توجه به درخواست رئیس جمهور آرژانتین، رفتن ولاسکو از تیم ملی مشخص شده بود، البته فدراسیون والیبال تدابیری اندیشیده شود تا آسیبی به ورزشکاران و تیم ملی نرسد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: المپیک, تیم ملی, کیومرث هاشمی,