آلاینده‌های جوی در خراسان‌رضوی افزایش می‌یابد
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:48 | نويسنده : سید جواد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه‌ی خراسان، بنابر اعلام مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان، بررسی آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بیانگر عبور امواجی با طول موج کوتاه از نیمه‌ی شمالی استان است که با تقویت جریانات جنوبی در سطح زمین همراه است.

 

این وضعیت سبب افزایش ابرناکی و احتمالاً بارش‌هایی بصورت پراکنده در نواحی مرتفع و کوهستانی این نیمه از استان طی 24 ساعت آینده می‌شود و برای بیشتر نقاط استان جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، هم‌چنین افزایش پتانسیل آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و صنعتی استان دور از انتظار نیست.

 

برای نواحی شمالی استان در روز سه‌شنبه آسمانی کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی در طول روز غبارآلود، گاهی وزش باد در بعدازظهر با افزایش ابر در نواحی کوهستانی با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، نواحی مرکزی و جنوبی استان در این روز کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با مه صبحگاهی در طول روز غبارآلود گاهی وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر است.

 

شهر مشهد در روز سه‌شنبه آسمانی کمی ابری همراه با مه صبحگاهی در طول روز غبارآلود گاهی وزش باد در بعدازظهر با افزایش ابر دارد، حداقل دمای مشهد در این روز سه درجه زیر صفر و حداکثر دمای آن 13 درجه سانتی‌گراد است.

 

بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان در 24 ساعت گذشته قوچان با حداقل دمای 12 درجه زیر صفر سردترین و خواف با حداکثر دمای 12 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای خراسان‌رضوی بوده‌اند.

 

طی این مدت حداقل دمای مشهد پنج درجه زیر صفر و حداکثر دمای 9 درجه سانتی‌گراد بوده است، طی 24 ساعت گذشته بارندگی از ایستگاه‌های هواشناسی استان گزارش نشده است.

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آلودگی،خراسان رضوی،هواشناسی,