تکمیل 5 تصفیه‌خانه فاضلاب از اولویت‌های آب و فاضلاب اردبیل
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:43 | نويسنده : سید جواد

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عبدالحسین حسن‌زاده در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که در محل مجتمع مسکونی مسکن مهر شام اسبی و پیله سهران برگزار شد، تصریح کرد: ما با تلاش همکاران در آبفای استان 22 کیلومتر شبکه آبرسانی و توسعه شبکه در مجتمع‌های مسکونی مهر را تکمیل کرده و به انجام رساندیم تا ساکنان این مناطق بتوانند از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.

 

وی گفت: ساکنان مجتمع‌های مسکونی شام اسبی و پیله سهران و 4 مجتمع کوثر، خلخال، گرمی و مشکین شهر با اجرایی شدن عملیات آبرسانی قادر می‌شوند با نصب انشعابات از این خدمات استفاده کنند و به سرعت عملیات توسعه شبکه آب و فاضلاب در سایر شهرک‌های مسکونی مهر نیز در حال انجام است.

 

حسن‌زاده با اشاره به طرح‌های افتتاحی دیگر، اظهار کرد: در کنار پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر شاهد بهره‌برداری 37 کیلومتر شبکه فاضلاب و 25 کیلومتر ترمیم و بازسازی شبکه در مناطق مختلف بودیم تا از هدرفت آب و اختلالات در شبکه‌ها جلوگیری شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل با بیان اینکه اولویت برنامه‌های در حال اجرای این شرکت تلاش برای تکمیل 5 تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای مختلف است، افزود: این تصفیه‌خانه‌ها در نیر، سرعین، کوثر، پارس‌آباد و بیله‌سوار با پیشرفت 25 تا 80 درصد در حال اجراست.

 

حسن‌زاده تصریح کرد: دو مورد از این تصفیه‌خانه‌ها در شهرهای پارس‌آباد و بیله‌سوار با پیشرفت مناسب در نیمه اول سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی گفت: امسال برای اجرای طرح‌های فاضلاب بیش از 6 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و انتظار می‌رود در بودجه سال 93 نیز منابع اعتباری خوب برای تکمیل تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهرهای مختلف تزریق شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل در مورد توسعه شبکه فاضلاب در اردبیل اظهار کرد: در این زمینه مهندسان و کارشناسان شرکت سعی‌شان بر این بوده تا پروژه‌ها تکمیل شده و قابلیت بهره‌برداری و اجرایی پیدا کنند که در بیش از 38 درصد ساکنان شهر اردبیل هموطنان می‌توانند از مزایای شبکه فاضلاب استفاده کنند. 

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آب و فاضلاب ،اردبیل,