تامین 1150 تن برنج سبد کالای گلستانی‌ها
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 15:42 | نويسنده : سید جواد

تامین 1150 تن برنج سبد کالای گلستانی‌ها

                    

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان از تامین 1150 تن برنج در قالب کیسه‌های 10 کیلویی برای سبد کالای هم‌استانی‌ها از ابتدای اجرای این طرح تا تاریخ نوزدهم بهمن ماه جاری خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیاوش حسین‌پور، امروز دوشنبه 21 بهمن ماه گفت: این میزان برنج از طریق شبکه توزیع در اختیار عاملین همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، فروشگاه‌های تعاونی مصرف نیروهای مسلح، اتحادیه کارگران امکان، اتحادیه مصرف کارکنان دولت و فرهنگیان قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: از ابتدای طرح توزیع سبد کالای رفاهی خانوار از سوی دولت، شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با تهیه و توزیع برنج با کیفیت توانسته نقش تعیین‌کننده‌ای را در راستای عملیاتی نمودن این طرح بزرگ ایفا کند.

 

به گفته وی، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مسئول تامین برنج سبد کالا در استان شد که با توجه به ذخیره‌سازی مناسب و به موقع برنج کیفی از سوی این شرکت در مراکز ذخیره سازی خود توانست در کوتاه‌ترین زمان ممکن میزان مورد نیاز سازمان صنعت معدن و تجارت استان را توزیع کند.

 

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با توجه به توان بالای ذخیره‌سازی و در اختیار داشتن شبکه توزیع گسترده در استان آمادگی کامل دارد تا در راستای اجرایی نمودن این طرح عظیم و کشوری در خدمت دولت خدمتگذار باشد.

 

انتهای پیام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گلستان،برنج،سبدکالا,