خداحافظی تاکسی پیکان از همدان
تاريخ : دو شنبه 21 بهمن 1392 | 14:51 | نويسنده : سید جواد

خداحافظی تاکسی پیکان از همدان

                      

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی همدان اعلام کرد: تیبا از رده تاکسی خارج شد.

 

"محمود حضرتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه همدان، با اعلام این خبر اظهار کرد: برخی مسئولان با تاکسی شدن تیبا مخالف بودند چراکه تیبا استانداردهای لازم را نداشت.

 

وی افزود: بر اساس تصمیمات انجام شده سمند و پژو به عنوان تاکسی برای همدان تولید خواهد شد، همچنین سایت مورد نظر برای ثبت‌نام متقاضیان به مدت کوتاهی در گذشته باز بود و برخی تاکسی‌داران در آن زمان ثبت‌نام کردند اما به علت وجود برخی اختلاف‌نظرها برای نوع خودرو سایت به صورت موقت بسته شد.

 

حضرتی تصریح کرد: سایت ثبت‌نام برای تبدیل تاکسی به احسنت به زودی باز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند اقدامات لازم را برای ثبت‌نام انجام دهند.

 

وی گفت: در حال حاضر 868 دستگاه تاکسی فرسوده در همدان داریم که از این تعداد 840 دستگاه را تاکسی‌های پیکان تشکیل می‌دهند و رانندگانی که پیکان تاکسی دارند حتما باید خودروهای خود را تبدیل به احسنت کرده و در سایت مورد نظر ثبت‌نام کنند بنابراین تاکسی پیکان از همدان خداحافظی می‌کند.

 

حضرتی خاطرنشان کرد: مقدمات کار برای اجرای این طرح انجام شده و به محض باز شدن سایت به اطلاع تاکسی داران خواهد رسید که اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: یک سوم خودروهای شهر باید نوسازی شوند که در این راستا خودروسازان به صورت رسمی برای تولید خودرو اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

انتهای پیام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: همدان،تاکسی همدان,