پروین گفت شرمنده‌ام
تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392 | 21:2 | نويسنده : سید جواد

پنجعلی: هواداران نبودند دیگر بازی نمی‌کردیم/ پروین گفت شرمنده‌ام

                     

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم فقط برای هواداران به میدان می‌روند و اگر این طور نبود اصلا در هفته‌های آینده بازی نمی‌کردند.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار با فجرسپاسی و اتفاقات چند روز گذشته اظهار کرد: متاسفانه به خاطر مسائل مالی در چند روز گذشته نتوانستیم به خوبی تمرین کنیم و دیروز هم با آمدن پروین بازیکنان گفتند که فقط به خاطر مردم در بازی‌های آینده به میدان می رویم. این اتفاقی است که افتاده و باید با همین شرایط به بازی‌ها ادامه دهیم.

او ادامه داد: از همه می‌خواهم که دیگر نگویند متولی پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان است. این چطور متولی است که حال تیمش را نمی پرسد؟ دوستان می دانستند که تیم مشکل مالی دارد، اما فقط پروین را جلو فرستاده‌اند. آنها باید از تیم حمایت کنند. طبیعی است که در این شرایط پرسپولیس لطمه می خورد. 

پنجعلی گفت: بازیکنان تصمیم گرفتند که با تمام وجود در بازی‌های آینده به میدان بروند اما می دانند که وقتی بازی‌ها تمام شود، چیزی از پولشان به آنها برنمی‌گردد. در حالی که حقشان نیست؛ چرا که شبانه‌روز کار کرده‌اند و باید حق و حقوق‌شان پرداخته شود. متاسفانه تیمی که 30 میلیون طرفدار دارد باید به این روز بیفتد اما بعضی از تیم‌ها که حتی 50 هوادار هم ندارند پول‌های بیشتری می‌گیرند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به این که پروین روز گذشته شرمنده بازیکنان شده بود، گفت: او در جمع بازیکنان گفت چهار روز پیش به من قول داده بودند که به باشگاه پول می رسانند، اما الان آمده‌ام که به شما بگویم که شرمنده‌ام و هر تصمیمی که بگیرید من هم تابع آن تصمیم هستم. زیبایی کار در این بود که پروین واقعیت را گفت و بازیکنان هم در جواب گفتند که ما فقط به خاطر مردم بازی می‌کنیم. این که می‌گویند بازیکنان ما میلیاردی گرفته‌اند درست نیست. بعضی از بازیکنان ما حتی یک قران هم پول نگرفته‌اند.

پنجعلی درباره نقش وزارت ورزش و جوانان در رفع این مشکلات، گفت: هیات مدیره را هم وزارت ورزش تعیین می‌کند. آنها باید پاسخگو باشند، اما می‌بینیم که مصاحبه می‌کنند و می‌گویند از دست ما کاری بر نمی‌آید. متاسفانه فوتبال ما مریض است. با این کارها با احساسات 20 – 30 میلیون هوادار بازی می‌شود. عشق مردم به این دو تیم است. اگر آنها را هم از مردم بگیریم خیلی جوانان سرخورده می‌شوند. با این حال می بینیم که مسئولان به شرایط پرسپولیس اصلا اهمیت نمی‌دهند. فکر نمی‌کنم مساله‌ای در وزارت ورزش از شادی مردم مهم‌تر باشد. دغدغه‌ یک وزیر باید در ابتدا خوشحال کردن مردم باشد که وقتی دو عنصر مهم مثل پرسپولیس و استقلال را در دست دارند می‌توانند از پتانسیل‌شان برای شاد کردن مردم استفاده کنند.

او ادامه داد: چند سال است که می‌گویند پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم اما تا الان کاری نکرده‌اند. حتی اگر الان رویانیان هم می‌ماند نمی توانست به تنهایی کاری انجام دهد. همان طور که پروین به تنهایی کاری از دستش ساخته نیست.

پنجعلی در پایان گفت: دیروز من، پروین و دایی با بازیکنان صحبت کردیم. دغدغه‌ همه ما فقط هواداران هستند و اگر برای آنها نبود، اصلا بازی نمی کردیم. الان انگیزه بازیکنان برگشته است. درست است که بازی با تیم‌های پایین جدولی به هیچ وجه آسان نیست، اما نسبت به تیم‌های مدعی دیگر شانس بیشتری برای قهرمانی داریم و امیدواریم که با حمایت هواداران و تلاش این بازیکنان به قهرمانی برسیم.

انتهای پیام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: علی پروین،پرسپولیس,