آتش‌سوزی اتوبوس اسکانیا در ترمینال غرب
تاريخ : شنبه 12 بهمن 1392 | 21:58 | نويسنده : سید جواد

آتش‌سوزی اتوبوس اسکانیا در ترمینال غرب!

                       

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه اتوبوس اسکانیا دیگر در ترمینال مسافربری غرب خبر داد.

 

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: به دنبال اعلام یک مورد حادثه حریق اتوبوس بین‌شهری در ساعت 18:44 روز جمعه، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی آتش‌نشانان ایستگاه 34 را به محل حادثه واقع در ترمینال غرب اعزام کرد.

 

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک دستگاه اتوبوس اسکانیا دچار حریق شده و راننده این اتوبوس نیز با استفاده از کپسول اطفای حریق در حال خاموش کردن آتش است که آتش‌نشانان به کمک وی شتافته و پس از قطع برق و جریان سوخت خودرو، شعله‌های آتش در این اتوبوس را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را نقص فنی در سیستم ترمز و ایجاد اصطکاک در لاستیک عقب اتوبوس اسکانیا اعلام کرد و افزود: حریق به بدنه این اتوبوس سرایت کرده و در حال پیش‌روی بود که اطفا شد.

 

به گفته وی در جریان این حادثه با توجه به اینکه اتوبوس خالی از مسافر بود، به هیچ یک از افراد آسیبی نرسید و تنها راننده اسکانیا از ناحیه دست دچار مصدومیت شد.

 

به گزارش ایسنا، از ابتدای بهمن ماه پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی شماره‌گذاری یک مدل از اتوبوس‌های اسکانیا تولید شرکت عقاب‌ افشان -نماینده اسکانیا در ایران- را به دلیل آتش‌سوزی‌های مکرر متوقف کرده است.

 

انتهای پیام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اتش،خریدبلیط اسکانیا،اسکانیا,