تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 10:19 | نويسنده : سید جواد

12-1043.jpg

«مجردها» از تجربه‌شان گفتند

نمایش «مجردها» نوشته دیوید فوئنکینو به کارگردانی پوران مرادی با وجود آنکه در فضایی کمدی می‌گذرد و موقعیت‌های طنز آمیزی را برای تماشاگران ایجاد می‌کند، از منظری هم واکاوی و نقدی بر تکنولوژی و ابزارهای جهان مدرنی است که احساسات و درونیات انسان‌ها را تحت‌ تاثیر قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری مردم آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،  امیر کربلایی‌زاده که تجربه بازی نقش‌های مختلف و به خصوص نقش‌های کمدی را در کارنامه بازیگری خود دارد در کنار فاطمه امینی دو بازیگر نمایش «مجردها» هستند از تجربه حضور و بازی‌شان در این نمایش سخن گفتند، نمایشی که آخرین روز اجرایش را سپری می‌کند.

 

شکلک های محدثه


برچسب‌ها: نمایش،اجرا،مجردها,
ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 10:12 | نويسنده : سید جواد

خبرگزاری فارس: بازیکن یک میلیارد و چهارصد میلیونی در لیگ برتر!

 

در برنامه ورزش از نگاه دو چه گذشت؟

بازیکن یک میلیارد و چهارصد میلیونی در لیگ برتر!

برنامه ورزش از نگاه دو با محوریت هفته پایانی لیگ سیزدهم روی آنتن رفت.

 


برچسب‌ها: برنامه ورزش دو ،بازیکنان فوتبال,
ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 10:8 | نويسنده : سید جواد

خبرگزاری فارس: باخت حریف استقلال، برد حریفان تراکتورسازی و سپاهان

هفته بیست‌وسوم لیگ امارات

باخت حریف استقلال، برد حریفان تراکتورسازی و سپاهان

هفته بیست و سوم لیگ امارات پنجشنبه شب برگزار شد که حریفان آسیایی تیم‌های باشگاهی کشورمان مقابل حریفان‌شان به میدان رفتند.

به گزارش پایگاه مردم آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، هفته بیست و سوم لیگ امارات پنجشنبه شب با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که در این 3 دیدار، حریفان اماراتی تیم‌های باشگاهی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند.

 

الجزیره حریف استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الامارات رفت که در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. الجزیره در این هفته از لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الریان قطر برود.

 

العین اما با نتیجه پر گل و قاطع 5 بر صفر موفق شد از سد الشعب بگذرد. العین حریف تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیاست. العین در این هفته از لیگ قهرمانان آسیا باید به دیدار لخویای قطر برود.

 

الاهلی حریف سپاهان هم در دیداری نزدیک با نتیجه 2 بر یک از سد تیم فوتبال الوصل گذشت. الاهلی اما در لیگ قهرمانان آسیا با الهلال عربستان مصاف خواهد داد.


برچسب‌ها: استقلال،تیم های آسیایی،,
تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 9:59 | نويسنده : سید جواد
تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 9:50 | نويسنده : سید جواد

رستگار گفت: در تلاشیم با برنامه‌ریزی مناسب سال آینده لیگ منظم ومطلوبی داشته باشیم.

 

محمدعلی رستگار درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:خوشبختانه در لیگ برتر امسال حضور لژیونرها درکنار ورزشکاران خوب کشورمان جذابیت وکیفیت لیگ را نسبت به سال‌های گذشته بالا برده است.


اما لیگ امسال با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده بود کیفیت مطلوبی نداشت در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی دقیق ومناسب سال آینده لیگ با کیفیت و پویایی برگزار کنیم.
 
وی ادامه داد: تمام تیم‌ها از نحوه برگزاری وکیفیت لیگ راضی بودند اما این کیفیت مطلوب نبود ما دنبال سطح بالاتری وبهتری در لیگ برتر می‌گردیم و امیدواریم که در سال آینده حداقل یک یا دو تیم از نظر کمی به تعداد تیم‌ها اضافه کنیم.
 
رستگار افزود: با فدراسیون آذربایجان مکاتباتی داشتیم حتی تلفنی هم یک صحبتی با مربی آذربایجان انجام شده است تیم آذربایجان به تازگی از اردوی پاریس بازگشته‌اند ودر حال بررسی پیشنهاد و ما هستند تا این لحظه هیچ جوابی از همتای آذربایجانی دریافت نکرد‌ه‌ایم.
 
وی در پایان تصریح کرد: در مکاتباتمان با همتای آذربایجانی خواسته شده که تیم ملی آذربایجان برای اردوی مشترک در اردیبهشت سال آینده به تهران سفر کنند.

برگزاری چنین اردوهایی می‌تواند به ما برای حضور قدرتمند درمسابقات پیش روکمک کند.

خبرنگارسیدجواد حسینی

 

 


برچسب‌ها: رستگار, جودو,
تاريخ : جمعه 22 فروردين 1393 | 9:40 | نويسنده : سید جواد